Probeer de monturen GRATIS thuis uit !


  • U kunt maximaal 4 monturen thuis uitproberen.
  • Kies gewoon een montuur en klik op "monturen gratis thuis proberen".
  • Vraag de mening van uw familieleden en vrienden en kies vanuit uw luie zetel.
  • U hebt daar 14 dagen de tijd voor.
  • Deze dienst is uniek in België en bovendien helemaal gratis * .
  • Stuur nadat u uw keuze hebt gemaakt, alle monturen in hun oorspronkelijke verpakking kosteloos terug met het retourformulier.
  • Bestel het montuur in de webshop of begeef u naar één van onze winkels.

* Het is ook mogelijk om zonnebrillen bij uw thuis te passen. Hiervoor vragen wij echter een waarborg van €35. Dit is een vast bedrag, ongeacht of u nu één, twee, drie of vier zonnebrillen wenst te proberen. Heeft u geen zonnebril naar uw smaak gevonden? Dan storten we de €35 waarborg gewoon terug op uw rekening! Indien u wel een zonnebril wil aankopen (via onze webshop of in één van onze winkels), zal dit bedrag verrekend worden in de totaalprijs van uw aankoop.

Deze formule is niet van toepassing voor sportbrillen !


Wacht niet langer en maak uw keuze

Dames
Heren
Kinderen
Zonnebrillen

 

Zoekt u het ideale brilmontuur? Wenst u liever online brillen te bestellen? Bij Optica vindt u niet alleen in onze winkels brillen, brillenglazen en zonnebrillen maar ook via uw online opticien optica.be kiest u een kwaliteitsvol montuur. Uw brillen keuze was nog nooit zo groot!
Bovendien probeert u via onze Try & Buy formule, uw favoriete brilmonturen GRATIS thuis uit!

"Super, deze nieuwe formule waar je thuis tot wel 4 monturen in alle rust kan passen !!!"

Muriel van Dison, België


 

Hoe kunt u deze monturen terugsturen ?

Hebt u niets naar uw gading gevonden?
Geen probleem. U kunt de monturen ook terugbrengen naar een van onze winkels, waar onze medewerkers u zullen helpen door u advies te geven en waar u onze andere modellen kunt bekijken. Nog een exclusieve dienst van Optica!

U kunt ook de monturen op dezelfde manier terugsturen als u ze ontvangen hebt. Bij twijfel kunt u contact opnemen met onze klantendienst op 0800/32932 of via email shop@optica.be.


Onze winkels

Teruggeven in een van onze winkels :

  • Breng uw pasdoos terug naar een van onze winkels, onze medewerkers doen de rest.
  • Als u vragen of opmerkingen hebt, kunt u daarmee zeker bij hen terecht.
  • Vergeet niet het retourformulier in te vullen. Onderteken het en geef het af samen met de pasdoos.
  • Voor uw gemak vindt u hier een lijst van onze winkels.

TNT

U hebt de monturen via TNT ontvangen :

  • Verpak de monturen in de pasdoos zoals u ze ontvangen hebt.
  • Gebruik de retourzak die in de oorspronkelijke levering zat en doe de pasdoos erin.
  • Houd het "Return"-formulier van TNT binnen handbereik, de chauffeur moet dit document tekenen wanneer hij de goederen komt ophalen.
  • Vul het retourformulier in, onderteken het en steek het bij de pasdoos in de retourzak.
  • Sluit de retourzak, het verzendetiket is er al op aangebracht.
  • Contacteer TNT op 070 233 633 en maak een afspraak om de retourzak af te halen. (raadpleeg www.tnt.com voor meer informatie).
  • Deel de volgende gegevens mee aan de klantendienst van TNT (op het einde van het gesprek ontvangt u een reservatienummer, dat is het bewijs dat u een ophaling hebt gevraagd).

- Naam van de geadresseerde
- Klantnummer van de geadresseerde
- Het adres waar TNT de goederen moet ophalen
- Geef aan dat u een retourzakje en een verzendetiket hebt
- Eventueel het tijdstip van ophaling
- Beschrijving
- Gewicht